Daisypath Friendship tickers

Tuesday, August 2, 2011

ponteng selagi boleh

im in the mood yg well yeah, ponteng.
mcm la tak kenal sekda. ponteng kan favouritas dia, hahah.
okay nak cakap nya, aku main aci redah je balik, tanpa permission *muka hebat*
and bila dah sampai umah baru la my mom call Pkhem, cam siot kan?
ala aku dah sampai umah, bukan kena tindakan pape okay. at least. aku balik umah :D
kalau aku melencong ye jugak.
kan?
no mood to type and no viewers pon. kesah ape. hahaha :D *nak cakap untungla, but its not 'the kinda trend' la dekat sekolah sy. eiuw benci -.-

p/s : baru lepas view fb group Go;ssip Infinity. hellyeah Imissyouallfakkmuch -.- ada ke patut cakap aku sombong? duh tak adil betul! haha :D aku baru bincang dengan Munie pasal reunion. pleaaaase ? dah rindu sgt ni. nak jugak, naak jugak !

No comments: