Daisypath Friendship tickers

Saturday, June 11, 2011

GOMO KLATEY GOMO ! *demam bola :D

red warrior Pictures, Images and Photos

GOMO KLATEY GOMO !!

aku mmg macam ni. every year bila PIALA FA aku mcm. OMG. datang balik dah sawan bola aku. okay jujur aku bukan lahh tahap addicted bola ke segala bagai ni. tapi aku sgt sukaaaa team KELATE and even aku org pahang pun aku still sokong kelantan :D
macam tadi. masa aku odw nak balik kelantan ni haa, aku lalu gua musang. Okayyy mcm penuh gila jalan kereta-moto buat konvoi pegi KL okay! mcm excited gilaa tgk sebab semua in RED ! berkibar je bendera red warrior & kelantan ! <3

igt lagi first aku bole addicted sgt dengan bola segala bagai ni atas sebab nye.
baba milyn - pacik Rushdan. dia paksa aku jgn balik pahang semata mata nak tgk BOLA hokayy. I was like OMG ni first taim ni pegi stadium and tgk bola. then pegi lah stadium kat kelantan ni borong baju red warrior sehelai dua. bapak dia belanja HAHA !
okay ramai gila weyy dekat situ. yg tak tahan sekali USTAZ aku *aku sekola agama okay dia masuk ikut pintu pagar yg dipecahkan oleh penyokong kelantan! HAHA sgt kejam yee.
aku habis skema kot masuk guna tiket :D part yg best nyee kiteorg naik LRT tau pegi sana. dalam LRT tu bole semua pakai baju MERAH okay! Grhhhh i'm soo exciteddddd ! mcam semua cakap klntan and whoa mmg gempak. paling gempak bila sampai jee bukit jalil. saya tak nampak kuning okay ( kuning = negeri sembilan ) all i can see is. MERAH is everywheree bhaaai . Gilos.


Tapi yg tak best. Kelantan kalah teruk tyme tu. Mesti ada something went wrong. *memang pun accheli.
aku sempat ah kira kejadian mercun segala bagai yg havoc masuk berita tu. SUMPAH lawak :D 
aku igt lagi aku buat hal nak pi toilet. masuk toilet pmpuan then .. kua balik. cek depan. okay betul. sign pmpuan pki skirt. ladies ni .. nak tau nape? toilet pmpuan pnuh laki penuh bebb!
mcik indon tukang cuci situ abis mara mara dah sebab buat kotor. HAHAH.
mujur abg milyn tu cover kan aku masuk toilet . kalau tak.. ish !
mata yg memandang masa aku masuk toilet tu. Grhh bahaya !
semua org mesti pikir .. 'Oh kelantan. gnas dowh.. kuang aja ..'
korang silap aa. org kelantan senanye dorg trlalu menjaga masyarakat masing masing.
jaga maruah kelantan. tu yg penting !
berani kau kutuk kelantan, mmg ramai serbu kau.
see .. semangat tu ada. sebab tu aku bangga :')
even aku pahang pun. aku sebati sgt dengan KELANTAN!

again ; GOMO KELATE GOMO ! WAK MOLEK !

P/S : tengok. post pun sudah berubah warna ! heee ;)



*sory kecik !
 

No comments: