Daisypath Friendship tickers

Thursday, June 9, 2011

Aku holiday dlm malaysia jee yaww :D

HAHA. Okay badan letih ni tapi nak jugak post belog. Nak jugak! Okay aku malas nak tulis entry panjang panjang. Tengok lah. Here some pictures utk pembuka post kali ini. *cehh !




*Ignore the face, mind the view yeah :D







*Okay awak nak mara ape taik?*







Saje je ni. Gmbar permulaan kita kasik GAH sikit. Baru lah ternganga sikit kan kan? HAHA. Okay. Seperti yg tertera. Senanye aku baru je balik dari EXPRESS HOLIDAY nama dia. Macam kiteorg gerak semalam then petang tadi dah balik kot. Cepat bukan? Cepat dan tak buang masa and duet sebenarnya. Cuti dalam malaysia je uols! SOB SOB. Okay la tu aku pun tak habis round lagi malaysia, so buat apa nak pergi obersea weh? HAHA. Cuti cuti Malaysia! * Okay pomot kan :p

Okay kiteorg satu family tapi tambah lagi sorg ahli baru iaitu Nia Nasuha. Dia kawan adek aku. Dia saja datang pahang utk jenjalan lew kan, ahaks. Dari kelantan weh datang. Hehee. Okay semalam kiteorg headed to JANDA BAIK. Baik sgt kew wey? Jgn risau korang, janda dekat situ mmg baik baik belaka weh! Hha mcm lah aku tau kan. Hheh. Kiteorg sewa chalet dekat HAWA kot nama dy. Hm kawasan dekat situu mmg sgt CANTIK, sgt NYAMAN, sgt TENANG. Chalet dekat situ mmg sgt Kecik tapi comel and fucking selesa weyh! Macam kalau nak camping bole aa, ada dorm, dewan and mcm mcm lagi! Kt depan chalet ada sungai yg freaking COLD and air dia sgt jernih bebb! Even my dad senirik cakap. Nak cari mana lagi sungai yg gegila punya jernih ni. Sejuk lagi. Wahaa! kawasan situ okaay best! Gambar mandi sungai SORRY tak bole upload. Sensor weyy Hha :p Bahaya sikit. OHH depan chalet juga ada Jmbatan Gntung uols. Main main kau. Hebat bukan? Bawah tu ada sungai. Kalau ditakdirkan jambatan tu PUTUS, air kat bawah tu setakat betis kita lah. HAHA! Mmg lah tak ekstrem sgt tapi okay lah! Ekstrem lah jugak utk minah gayat seperti aku! HAHA :D *sumpah aku takot tinggi weyy !





  
G E N T G !

Haha okay bukan nak riak ape. Okay msti semua akan cakap. 'Eh sekda, kau ni bangang apa weh pergi genting nak kecoh. Watefak.' Okay okay sorry! Tapi biar aku lah! Aku holiday, korang jeles le tew. HAHA :D senanye mcam mcam tau plan sbelum ni. Dengan the geng tapi semua HANCUR -.- Takpe je. Bak kata ANIQ, kitaa ada lagi PLAN B ! Hoooo-ray! ;D Okay here some pictures ! Yg takleh tahan sekali. Smpai separuh jalan my dad berhenti tempat CABLE CAR and naik bnda alah tu smpai GENTING bhaaai! Gila, mmg gila. Memang aku .. SPEACHLESS !

P/S : Bawah ni gambar malam semalam. Bowling @ Bukit Tinggi. Sumpah bosan and scaaaaaary >.<










NN wey!





*semangat semua nak cop dinding KUNING ni. Nak buat DP lah hape lahh, HHA :D

Okay here picta @ GENTING !







*Hang nmpk apa tu? Benda alah scary yg sumpah sekali tu je aku naik !


Aku dok dalam GONDOLA ni rasenye macam 15 minit gitu ah. Nak tau rasa apa naik ni? Try lah! Gempak jugak kot perasaan tu Hhe :p




*Bole bole dia berdiri dalam tuh! OMG !

P/S : Rasa nya org org kerja genting ni dah terlalu biasa naik GONDOLA ni sebab dorang mcm steady gila kot. Borak borak apa. Aku ni habis menggelepar atas tu -.- Peluh tgn kaki takyah cakap aa. Dengan kejap turun curam pastu naik bukit tinggi. Agak mencabar yeah. Umpama mcm org KL naik LRT just dorang gempak sikit naik CABLE CAR pergi kerja cehhh! Tiket dy rm10 pergi-balik. Murah je kan?

AT SNOW WORLD :D







P/S : Kat sini ada time 'salji' akan turun. Kenapa aku buat ( ' ) tu sebab SALJI yg aku maksud kan yu BUIH je okay! Haizz tertipu aku. At least guna lah ice -.- and tadi ade org tu buat patah ada ice yg melambangkan GREAT WALL OF CHINA tu. Patu cerdik dorang pergi timbus dgn ice lain. Jenuh Abg pekerja cari siapa yg buat Hha :p

















First of all SORRY sebab gmba gelap. Bukan DSLR bhaa. Mahal douh kalau amik gambar dalam tu. KAMI BUKAN BODOH. Cehh HHA. Ala perkara yg sama jadi masa kiteorg mula mula naik cable car. Tiba tiba ada india suro 'peace' and senyum. Aku posing habes dah last last mak aku cakap jgn tgk kamera, dia nak amik gamba HHA. Okay nasib baikk Fuhh --' Klau tak membazir situ :')

Sejuuuuuk sgt snow world. Haih kalau sini dah tak tahan tak bole ah aku nak hidup dekat FRANCE ni bhaha :p Tahap sejuk tu sampai mulut aku jadi LUAS pelik and asap keluar ikut mulut. Hidung pipi merah .. Yg pasti eiuw! BUSUK sgt kasut dia. yucks. Sebab basah kan, soo mcm tuka tuka kaki org. Tapi sumpah mc SUPRA yaw. HHA! Grhh GELI jea! Dah lah dalam snow world ni senanye tak bole bawak PHONE & CAMERA sebab dia nak laku kan tempat jual gambar dia! WATEFAK? Mahal douh. Kenkadang tu aku tgk ade org macam Grhh terpaksa jelah beli kan sebab nya gambar dia tersengih ade kat situ. Tak beli kang, yelahh.Gmbr kita kaan? Tkkan nak biar situ jew. Yg aku tak puas hati, mmg ramai lah weyh yg SELUDUP camera and phone. Phone okay lagi, cmera tuu wei --'. tapi abg abg jaga tu nmpk kiteorg jee yg salah. Kalau dy round betol betol area, mmg ramai ah wey yg seludup! Bukan kiteorg je hokaaay! Tapi mata tu dok perhati kiteorg je. SEBOK kau! Yg aku bengang kan, kiteorg mcm seludup pegang phone. Ade abg tu tgk tangan mmber aku tu ada phone. Dia lalu dia pun cakap ''Tak reti bahasa betul'' I was likee. Hey what the hell HUH? Lelebih pulak kan. Pekerja dekat situ kan muka seko seko dah lah masam mcm taik lepas tu senyum tak de ape ntah. Bhasa ntah kemana. Jadah apa gitu wey? Macam ada lagi satu ni haa. Aku nak naik gelonsor dekat situ, nak try lah. Aku mana lah tau pape kan. Mana lah aku tau kena nak pelampung tu sebab ABANG yg jaga tu bukan nak bg hint pape ke. Yg dia tahu, tengking aku suro duduk atas pelampung! Sama je dgn abg yg sambut aku tu. SOMBONG. Mybe sejuk sgt kot dorang jadi keras BIBIR nak senyum,WTF. Kalau slide tu best takpe ni sakit badan aku naik! Dasar bodoh -.- Aku bukan hape aku PANAS HATI dengan pekerja dekat genting. Sama ada dekat Counter outdoor theme park tu or indoor. Snow world.. Cable car. Yg dekat cable car cakap kuang haja dengan mak aku! OHH SHIT aa -.- Ntah, asal eh dorang mcam kekurangan ke ajaran sgt ey? Mana manners diaorg? ANEH. Sebelum masuk kerja tak de interview dulu ke? -___-

Sebelum balik, sempat main token apa. Ni ada lagi satu hal buat aku panas hati weyy SUMPAH. Tapi malas ah aku nak story -__- sebab aku ta nak ah emo emo ni ! Yg pasti hari ni memang sgt sgt PENAT wey & nak balik tu aku GUBRA again wey. Gila vavi aku gaaaaayat bhai!






Look at this girl. Nangis siap. Ishh ish. Sape la ni ek? Buat malu jee douh -.-
Yg ni plak gmbr BANGANG aku jee HHA XD

Okay yg pasti harini penaaaat sgt :') Tapi sempat ah singgah Famous Amos beli sumthing utk BUGS , Hehhee :D Harini agak penat, tapi tak puas sgt. Mummy mummy lain kali pergi lagi jom? Hee. Akhir tahun aku da plan ouh nak buat ape .. HEHE wait & SEE ! & too korang korang ; THANKYOU ! korang mmg the best <3

Wrote by ; 
sekdaBUGS
4 ; 25 am .
Thursday .

























No comments: