Daisypath Friendship tickers

Sunday, May 8, 2011

Bye Bye ABERDEEN :'(

Okay title mcm bagus sgt laa kan? Pui ABERDEEN pala hotak hang lah, hihhi ! haha since aku tak dapat mane mane ni selain UNISEL yaww, aku just amik keputusan utk menjadi calon STP untuk tahun ini ! hahahaa skema ,kan ? Ah lantak aku lah aku yg skema bukan kau ;) sempoi sudaa. Kau try tnya mmber aku, semua kenal aku haaha. Aku skema ? Memang bukan aku ah weh haa. Ey btw. Aku kan dapat tawaran kt sekolah falahiah kelantan , hahaa. Sekolah boys semua kot ! Only form six yg campur. Bapak sakai ! Nampak bebeno gatal kalau aku pi, haihh =.= but , yg best , 'bestfriend' aku dapat situ gak. hellll, mmg kebetulan gilaa woi! Apa , kau igt senang we nak kebetulan gini ? aww haaaha! Okay *stop gedik. ----> to da point. Aku nak tuka , dari kelantan to PAHANG weh. Senang mak aku nak pantau aku. Katenyew, haha. Lagipon bole aku bawak moto ! Harapan aku tu derr HAHA ;) yeay!


Okay now, aku nak cakap yg aku dah 60% ready untuk jadi budak sekolah biasa ( tudung singkat ) & mix dengan laki ! Arghhhh. Betulkahh ready sgt ? Ready sgt lahh tu sekda ? *no. hahaaa Hell lah weyh !




OHH stp, come to mamah ! XD *bodoo bapak sakai ;)


sad gif tumblr Pictures, Images and Photos

*gambar diatas menunjukkan aku tga dipress, sad, and so-other-called and aku rasa nak jerit lepastu nangis ;')

No comments: