Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 31, 2011

Aku Dah Jatuh Hati ! ;)


Mereka ni JANTUNG HATI saya <3

Aku nak story niii Hehe. Sepanjang aku duk kelantan, aku rasa besttt gila ! Hari hari aku gelak tau tak? Kenapa aku gelak? Sebab aku ade kawan bestt HAHA. Berlagak lah sekda. Eleh bia laaa. Kau org ade kawan best ? Ngeee ;P aku rasa macam takde masalah langsung langsung. Ayik gelak gelak gelak. Layan ABU ANIQ LAPIH YAA NIA. Hee nak cakap nya. Pagi kelmarin ( ahad ) aku nak sgt sgt pergi pantai tau. HAHA senanye bukan nak pergi sgt pun, saje nak jalan, nak suruh lapih drive, ngeheee ;D then. Macam payah gila kot nak suh kuar. Takde transport lah ape lah. Fed up jugak aku. Dah lah aku duk umah dengan budak ponteng ==' HAHA. Memula aku text Abu. Cakap nak kuar pergi pantai ape, then Abu mcm nak tak nak jee layan. Sedih aku sobs. Aku merajuk ah, cakap malas nak kuar lah ape lah. Then lama tu. Lapih msg. Aku majok gak. Atas alasan kukuh tau ! AKU NAK KELUAR ! HAHA aku bosan aku lapar. Nia pon sama ;) then, majok aa. Tak balas sms dia tu. Cakap nak tido. Hahaa reality nya mmg tido betol pon hokay! Heee. Then tetibe. Lapih call, suh siap. Sebab nak pergi pantai. I was like. OHH MY GUCCI ! happy happpy gila lah aku dgn Nia ! Lompat lompat 10 minit ( HAHA ) pastu siap lah, pergi mandi ape. Dgn buyaa sekali ikot pergi pantai Hehe. Best ! Atas kereta , ade lah org tuu tak habis habis buat aku Blushing *__* HAHA. Bersendat gila kereta. Heehe sampai pantai tuu. Bukan nye keluar teros tau tak ! Dorg ramai ramai ni nyanyi tau tak ! Taktau lah dorg nyanyi utk sape tapi Wuaaa malu gila aku ! Pipi aku taktau ah merah tahap camne time tu. Dorg selalu buat sweet wuaaa ;') ni lagu dorg nyanyi 


( sory mcm tak best dr yg dgr atas kereta tu )

Then turun lah. Pegi minum minum pastu bincang pasal plan tut tut Hehee. Oder air-makan makan. Kiteorg 6 org, tapi air sepuluh tau tak ! HAHA.Yg aku tak bole blah sekali. Nia dia rakam video masa mesyuarat kiteorg tu kan, then bila tgk balik. Korg ( boys ) bapak laaaa lawak nye ! Nak pecah perut aku gelak ! AHAHA i wish aku boleh share vid tu kat sini tapi tak sempat nak bluetooth lagi. Soo sorry kay ? Nak dgr, cari Nia, ngehaha :D Pastu ABU, ANIQ, YAA, NIA sempat buat photoshoot *cehh bnyi mcm gempak en? HAHA dorang meninggalkan aku terkapai kapai dgn LAPIH jew ! *maluuu aku* HAHA then. Byar semua makanan. Rm 44 okay ! Yg tak tahan nye Lapih mcm terkejot beruk then tnya kak tu dgn muka takpuas hati. ' Kak bakpo mahal sgt ni ?' Aku mcm ehh. Okay, relaks lah. I bayar. HAHA. Byg kan sampai lah semalam time hantar aku naik train pon dy still mentioned asal lah mahal sgt makan situ smpai Rm 44 . Heheee ;) Part yg tak best bila Nia ( pelupa sgt sebab dia kuat makan maggi ) tertinggal bag dia kt PCB ! Homaigodd time tu sampai aku pon cuak. Seb bek soda tga tido tau then , amik kunci moto, aku drive *cehh* pegi PCB yaw! Aku dah lah takde lesen ! First time pulak bawak moto jauh ! Gila kejap bila pikir balik ==' Nasibb, bila sampai kedai tu, tuan kedai yg JUJUR tu simpan bag. Berbaloi lah lenguh badan bawak moto pi pcb tu, HAHA. Dah lah minyak moto yg mula nya kering jadi FULL. Mesti soda hairan, mana laa aku & Nia pergi, Ngehahah :D Odw balik,kiteorg dga lagu ni pulak! Time tu mood sedih sebab nak sampai umah daaa :'( Dah lah tak pasal pasal aku kena tengking ng Lapih sebab aku angguk time dy tnya, nak jalan lagi ke ? Herrr -.-

( thanks Abu, share kat aku link ni ;p )

HAHA nak cakap nye aku happy sgt hari ahad tu. Smpai aku nges atas train. Semua kawan kawan aku ni sampai hantar aku dekat stesen kot. TERHARU okaay :D part paling sweet bila. ANIQ bagi aku twiesties suro makan atas train. Wuaaa sweeet :') nape lah hidup aku ni dikelilingi benda sweet je, Hihi. Yg pasti aku syg korang gila gila. Klau lah aku rapat dgn korang dulu lagi. Mesti dr dulu smpai sekarang. Hidup aku asyik GELAAAK je, mcam Nia (: Heeheh.
Aku just nak say thanks sgt. Korg ni mcm sweet gila gila gila serius :') asyik buat aku gelak jee. Bahagia aku. Sampai abu kata. Dia boleh nmpk aku gelak ikhlas sgt bila aku kuar dgn dorang. Tak macam dulu dah. Heee serius nya YA. Dgn korang aku happy. Dah korang gila gila sgt, sape suro, Heee :D Yg pastinya, kalau dulu aku rasa Aduhh malasnya nak balik kelantan, but not anymore :')  Aku rindu KELANTAN gilababeng ! *dan org nya juga. Hikhik 

Thankyou ALLAH sebab bg aku kawan yg baaaik sgt mcm dorg :')

Okay post aku kali ni panjang gila =.=
sorry kalau bosan baca.

4 comments:

123 said...

waaa......glew bez bce post mg...hak
nati wt la bez gni taw...hahahak

Anonymous said...

sekda...nk nagis ak bace weh..hahahahhaaaa...memang menagis x berlagu ah..hahahaa

abu huzaifah said...

sekda..nk nangis ak bace weh..hahahahaa...memeang menangis x berlagu ah..hhahahaaa

Sekda BUGS said...

Hha nawok molek mung :DD