Daisypath Friendship tickers

Monday, September 5, 2011

Otomen Taro Bertukaaaaar!

Assalamualaikum :)
Kalau jawab, awk comel. Hihi

Haha aku ni, macam apa plak. Changes all the time layout Blog ni. Haha :) Lagipun mcm dah lama kan tak posting sesuatu. Izni, peja, semua mcm ada laa jugak update. Even pendek. Sory, penyakit M A L A S tu datang balik laaa ;) Its okay kan? Alolo.
Biarlah. Ala lagipun still buruk jugak lyout ni. Al maklumlah belog tak gempak pun. Huehuehue. Eh, Nak story pasal raya + chicken pox.
Apa nasib badan, kena chicken pox masa raya. Raya first! Huu. Tabahnya aku kan. Nak buat camne.
Doctor ckp dah, kalau kecik dah naik, besar tak mustahil naik. Sebab bnda ni berjangkit. And for sure la aku berjangkit dari adek aku -.- Haha, so sape cakap sekali seumur hidup tu? Meh nak cepuk :p
Kita semua dah salah anggap laa. Yang aku heran skang aku jangkit camne ey sedangkan .. Aku tak share towel, tak share baju, seluar, underware, bra, and ape ape je. Camne bole jangkit? Tempat tido pun lain lain. Dah lah aku siap sakit badan lagi. Bertimbun-timbun ubat. Sebab pergi 2 klinik. Haaa by the way, I dapat MC okayy, sampaii khamis ni. Baru sampai dari kelantan ni, hantar adik adik I, and buat kerja tah pape, balik pahang balik ;P Takpelah letih sikit jee. Better duduk rumah kan daripada stay sana ? ;)

Pasal raya pulak, memang totally, absolutely tak best sebab. NAIK DEKAT MUKA OKAY. Kesian kan? Maluuu. Muka merah habis. Memang raya ke 2 nampak teruk sgt muka. Tak pergi jalan mana pun. Campur demam lagi. Dahla raya tahun ni memang tak syok. Duet sikit, Lepastu ramai tak balik raya, suasana tu takde.Masing masing dah besar kan? Hmm :( Arwah tok chek dah takde, Arwah aki, Arwah mok chek, Arwah kakak. Tambah pasal benda ni laaaaagi la tak syok. Tapi takpe, sabar. Takkan I nak merungut tak habis pasal apa yg Allah dah tetapkan , aite ? Kalau dia nak I sakit, sakitlah jadinya. Look on the bright side. Elok jugak sakit sekarang. At least still awal, muda. Kalau nanti dah tua bangka, dah beranak pinak kena mcm mana? Tak ke lagi menyusahkan? Ni dah habis best dah ni sebab mak abah, always on my side. Sumpah, memang macam anak manja gilaa :) Who cares? Biarlah. Haha, okay till next time. Doodlesmuah!

P//s : Sory kejap aku-kau kejap I-U. Tukar citarasa baru tak bosan, kan sayangs? ;)











Amacam? Kitaorg kelabu je. Korang? ;)
Selamat Hari Raya anyway. Maaf Zahir & Batin !

No comments: