Daisypath Friendship tickers

Friday, August 5, 2011

malam ni kan, kan kan .. -__-

Hhah takde motif sgt pon senanye ..
nak cakap aku jap lagi kul 2 am naik train pergi kelantan =='
ya allah, anoying gila !
dahla nak masuk 'sekolah' tu pulak .
bila fikir fikir nyesal pulak kan masuk situ .
tak habes habes wey problem datang .
tak habis dengan kena UGUT dengan mamat tuh .
datang pulak desas desus lain -__-
*berpeluh*
sekolah laki, nama je sekola laki . tapi  muluuuuut kalah  perempuan -.-
malas cakap panjang .
esok mybe around at 10 sampai la kelantan .
aku harap train tak sejuk sgt malam ni and aku duduk tepi tingkap & takde sape tepi aku
*peluh-peluh*
wohoooo :D
hope la kan, hahah .
esok nak sape eh datang amik :)
ngeee !
k la baiii . doa aku selamat sampai dengan jayanya ! love youu all !

Pfffttt : Tak sempat nak buat challenge . letih jari copy and paste dari belog peja Erghhh menci ! :'( *down*


Gempak kan gamba ni? haha adek aku cakap macam superman yg baru lepas habis misi menyelamatkan orang. tengok pulak gaya terbang yg sgt berkaliber tu. kan ? hahah :P
tengok siapa pulak fotographer dia kan kan kan.
*credit to Syira && Pah PLKN*


BYE !

No comments: