Daisypath Friendship tickers

Thursday, May 5, 2011

Driving Lisence, Ohh no !

HAHA :) tadi jalan jalan dekat Tumblr kejap. Cari sweet sweet photos, haha ( apa kau gila meroyan sekda, cari bnda sweet ni ) tak de laa, saje. Bosan. Aku ni dah cukup bengap ni duduk rumah. Mak dok pot pet pot pet bising, cakap, anak org lain ada lesen laa ape lah. Mak, persetankan mereka mak :) akak, akak la. haha ! Okay senanye jalan jalan then jumpa lah gambar ni. Whoaa sweet. Korang igt aku gatal la ey ? HAHAH tak laa saje suka. Aku rasa org laen yg couple pon mesti sukaa kan lagi lagi AMALINA AZIZAN & BF beliau :P *aloooo sweet, miau! dorg kan sweet, kalah aku bebb, Bhahaha. Suka bukan sebab kissing tu, haisehh ! Sebab , it just, sweet. Kan kan ? 




Alololooo ;)




ade member aku ni, ajak aku buat lesen keta bhaiii . seseungguhnya aku tak ready lagi! aku nak amik, tapi yelaah. tak ready. malulah aku kalau kena repeat ! tak nak nmpk sgt lembab nya aku ni. hahaa ;) okay aku bukan ape aku macam pernah drive tau area, pukul 6 pagi. time tu takde org laa kan sebab mak aku amik aku dr stesen bus. pegang stereng kereta tuu, punya laa cuak ! padahal jalan cenonet* jea pun, haihh =.= dah cuak ! sorry nanti dah ready aku drive laa, HAIYYA !

shocked face Pictures, Images and Photos

No comments: